MEET UP dla Klientów i Partnerów IU Technology

Zapraszamy na MEET UP IU Technology!


Tematem naszego stacjonarnego spotkania będzie:

"Automatyzacja procesów na powierzchni biurowej w czasach post COVID".


W czasie angażujących prezentacji i dyskusji panelowych grono ekspertów postara się zainspirować trendami i wskazać dobre praktyki w przygotowaniu biura do nowego stylu pracy. Porozmawiamy o perspektywie i możliwościach budynków biurowych, o trendach w projektowaniu i wyposażania biur, a także i przede wszystkim o tym jaka w tym wszystkim rola technologii.


Wśród prelegentów spotkacie:


Renata Hartle – Technology Solutions Manager w Colliers. 11 lat doświadczenia w nieruchomościach komercyjnych. Innowatorka branży, od wielu lat wprowadza nowe rozwiązania technologiczne do biur. Pierwsza w regionie akredytowana profesjonalistka do certyfikacji budynków SmartScore. 

Karolina Manikowska – Dyrektor Działu Badań i Konsultingu Przestrzeni Pracy oraz Działu Zarządzania Produktem w Nowym Stylu. Ekspert z dziedziny Strategii Środowiska Pracy. Zarządza działem odpowiedzialnym za: prowadzenie badań miejsc pracy, doradztwo dla klientów w zakresie trendów w przestrzeni biurowej, zarządzanie procesem zmiany w związku z nowym modelem pracy.

Marcin Klabiński – IBM Public Cloud Sales Leader Poland&Baltics. Doświadczony lider sprzedaży z wieloletnim bogatym doświadczeniem w różnych aspektach technologii informacyjnych.

Entuzjasta nowinek z technicznym zacięciem i pierwiastkiem humanistycznym, zwolennik szerszego wykorzystania Sztucznej Inteligencji i Chmury w codziennym życiu.

Krzysztof Świętczak – Założyciel IU Technology, firmy projektującej, opracowującej i wdrażającej oprogramowania wspierające automatyzację procesów dla globalnego biznesu. Propagator digitalizacji i optymalizacji zarówno procesów biznesowych, produkcyjnych, jak i przestrzeni przy wykorzystaniu narzędzi cyfrowych dla sektorów: FMCG, logistycznego, deweloperskiego, finansowego czy przemysłowego. 


Grono ekspertów uzupełnią:

Rafał Stefaniak – Chief Development Officer w SGPM. Przedstawiciel właściciela obiektu, który podzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą na przykładzie inwestycji 3T OFFICE PARK w Gdyni.

Dariusz Wacławek – właściciel firmy EUREKA, która była odpowiedzialna za wdrożenie systemów automatyzujących procesy w obiekcie 3T OFFICE PARK.


Kiedy i gdzie?

Wydarzenie rozpocznie się 21. kwietnia 2022 r. o godzinie 9:30 w Łodzi, w centrum konferencyjnym mieszczącym się w BIONANO PARK przy ul. Stanisława Dubois 114/116. 


PRZYPOMINAMY O KONIECZNOŚCI REJESTRACJI!

https://iutechnology.pl/wydarzenie/



Agenda spotkania:
09:30 - 09:55 Rejestracja Klientów[MO1] , przerwa kawowa, śniadanie
09:55 - 10:00 Przywitanie 
10:00 - 10:30 Trendy w planowaniu przestrzeni biurowych w czasie „Post-Covid”. Czy zmniejszają się, a może zwiększają, i jaką funkcję będą pełnić biura? 
10:30 - 11:00 Cyfrowe biuro. Jak się za to zabrać?
11:00 - 11:20 SMART SCORE czyli nowy certyfikat dla budynków i biur.
11:20 - 11:35 Przerwa kawowa 
11:35 - 12:15 Jak należy przygotować zasoby przy wdrożeniu narzędzia, które będzie integrować kilka systemów? Integracja i wdrożenie systemu w teorii i w praktyce.
12:15 - 12:45 Wdrożenie narzędzia, które integruje kilka systemów budynkowych: przed czym da się ustrzec, a co "musi się zepsuć" w tym procesie, aby być pewnym, że system działa poprawnie? 
12:45 - 13:00 Sesja Q&A
13:00 - 13:30 Przerwa obiadowa 
13:30 - 14:00 Jak policzyć korzyści wynikające z wdrożenia narzędzi do automatyzacji. Praktyczny przykład oparty o case study.
14:00 - 14:30 Bezpieczeństwo integracji w cyfrowym biurze? Czy integracja i „wypuszczenie na świat” takich systemów jak SKD czy obsługujących windy i szlabany są dobrym i bezpiecznym pomysłem?
14:30 - 14:45 Sesja Q&A. 
14:45 - 15:00 Podsumowanie

 


PRZYPOMINAMY O KONIECZNOŚCI REJESTRACJI!

https://iutechnology.pl/wydarzenie/


Odkryj nas na LinkedIn

Najnowsze filmy