System Rezerwacji biurek

SPACE PLANNING

ZNAJDŹ, SPRAWDŹ, REZERWUJ - ZROBIONE!

 

SYSTEM REZERWACJI BIUREK SPACE PLANNING

 

Zastąpienie staromodnych, papierowych informatorów jest obowiązkiem nowoczesnego obiektu. Nie inaczej jest w przypadku otwartych powierzchni biurowych. Aplikacja zapewnia większą czytelność, sprawniejsze wyszukiwanie informacji oraz możliwość wprowadzania zmian z dowolnego miejsca. Atrakcyjne wizualnie nośniki multimedialne umieszczone przy biurkach zwiększają zainteresowanie i zapewniają bardzo szybki wgląd w aktualny status obiektów. Integracja z systemem Microsoft Exchange umożliwia automatyzację wszystkich procesów, dynamiczną aktualizację statusów oraz organizację pracy biura. Wszystkie te aspekty realizujemy bezpośrednio z poziomu poczty Exchange, aplikacji webowej oraz nośników multimedialnych. Dodatkowym atutem naszej aplikacji Systemu Rezerwacji Biurek SPACE PLANNING są dodatki, które usprawniają Państwa pracę m. in. zgłaszanie awarii sprzętu znajdującego się na biurku, zamawianie cateringu, czy zmiana języka. Moduł raportowania pozwala na pełny monitoring wykorzystania biurek, jak i analizę potrzeb np. wymiany sprzętu.

Funkcjonalności Systemu Rezerwacji Biurek SPACE PLANNING:

 dodawanie rezerwacji 

 wybór biurka podczas tworzenia rezerwacji 

 powiadamianie o utworzeniu rezerwacji

 edycja istniejących rezerwacji

 podgląd wydarzeń w układzie dziennym i tygodniowym 

 automatyczna synchronizacja z systemem MS Exchange Server

 automatyczna synchronizacja z systemem OFFICE 365

 automatyczna synchronizacja z systemem G-Suite

 panel webowy do obługi systemu

 panel administracyjny "CMS" do zarządzania użytkownikami

 nieograniczona liczba użytkowników

 wskazywanie najbliższego wolnego terminu

 krótkie spotkania 10/20/30 min

 potwierdzenie przybycia do biurka

 zgłaszanie awarii sprzętu przy biurku

 raport zgłoszeń serwisowych

 dedykowany kontent/layout

 informacja świetlna o statusie biurka wolna/zajęta 

 informacja świetlna o kończącej się rezerwacji

 wygaszacz w postaci slidera

 wygaszacz w postaci zegara

 Time line zajętości biurek

 Nadawanie cech biurek: wyposażenie

 Inwentaryzacja sprzętu przy biurku

 autoryzacja kartą NFC/ telefonem z technologią NFC przy biurku

 ekran zbiorczy

 polska strefa czasowa (no AM/PM)

 zaawansowany panel wyszukiwania
 wersje językowa

 zamawianie cateringu

 zamawianie serwisu sprzątającego

 panel zarządzania parametrami systemu

 raporty

 integracja z systemem kontroli dostępu w calu nadania uprawnień dostępu do sali

 integracja z systemem Digital Signage SYRIUS DS

 integracja z systemem rezeracji biurek SPACE PLANNING

 integracja z systemem Wirtualna Recepcja

 integracja z systemem Wirtualna Brama

 integracja z systemem Wayfinderem

 integracja z systemem InfoKiosk CMS

 integracja z systemem do zarządzania sprzętem AV oraz oświetleniem

 integracja z systemem POS

 integracja z systemem matowych ścian

 integracja z LDAP

 integracja z systemem USOSweb

Realizacje:
 biura

 fabryki

 banki
 centra konferencyjne
hotele

 coworking